Pomoc zdalna

Usługi wsparcia informatycznego ewoluują w bardzo szybkim tempie. Gdy pojawi się usterka lub problem z komputerem, wizyta informatyka nie zawsze jest koniecznością. Jeżeli można połączyć się z internetem, informatyk wykorzystując pomoc zdalna, połączy się z naszym urządzeniem i wykona praktycznie każdą naprawę.

serwis komputerowy

Jak wygląda typowy przebieg pomocy zdalnej?

Na komputerze musi działać dostęp do Internetu, następnie dzwonimy do firmy oferującej pomoc zdalną lub zostawiamy informacje przez formularz kontaktowy (czat) na stronie internetowej. Analiza i diagnoza problemu zawsze jest bezpłatna. Informatyk oddzwania i prosi o uruchomienie nieskomplikowanego programu, umożliwiającego zdalne połączenie się z problematycznym komputerem. W celu autoryzacji połączenia, przekazujemy informatykowi kod wyświetlany przez uruchomiony program. Efektem działania programu jest widoczność pulpitu klienta oraz możliwość zdalnego sterowania myszą i klawiaturą przez informatyka udzielającego wsparcia. Klient widzi wszystkie operacje przeprowadzane przez zdalnego informatyka na ekranie. W każdym momencie klient może ingerować w pracę zdalnej pomocy, przejmując klawiaturę i mysz, a nawet rozłączając zdalne połączenie.

pomoc zdalna

Pomoc zdalna – zalety?

Najważniejszą zaletą zdalnej pomocy jest dostępność profesjonalnego wsparcia informatycznego w każdym miejscu, gdzie dostępny jest Internet. W małych miejscowościach trudno o usługi profesjonalnych informatyków, a w przypadku pomocy zdalnej jest to możliwe. Pomoc jest bardzo szybka – nie trzeba czekać na przyjazd informatyka. Pomoc może zostać udzielona w dowolnych godzinach, również nocnych. Klient ma pełną kontrolę nad sprzętem i wykonywanymi czynnościami, ponieważ nie przekazujemy sprzętu komputerowego do serwisu, w którym nie możemy sprawować nadzoru nad wykonywanymi czynnościami. Obserwując pracę zdalnego informatyka, możemy wiele nauczyć się. Usługa jest w pełni bezpieczna, ponieważ każde połączenie będzie autoryzowane zupełnie nowym kodem. Wszystko to wpływa na zdecydowanie niższą cenę usługi pomocy zdalnej w stosunku od tradycyjnej usługi informatycznej. Cały proces zabiera zdecydowanie mniej czasu, nie istnieją koszty dojazdów, nie marnujemy czasu, nie musimy specjalnie przygotowywać się na przyjazd informatyka do domu. Pomoc zdalna to idealna forma wsparcia w problemach komputerowych, dostępna dla każdego klienta posiadającego dostęp do Internetu.

Serwis komputerowy – komputerowe-24.pl chętnie odpowie na wszystkie pytania! Zapraszamy do kontaktu!

Zadzwoń!
Nawiguj